"The Man Who Can't Be Moved"

En fantastisk dag på jobbet, så galet skön. Älskar att jobba med Janet, det känns lite som på "den gamla goda tiden", förutom att Janet nu är min boss istället för tvärtom och jag sliter i köket och hon klagar på att jag är långsam... För var det ju tvärtom! Hahaha! Nääää! Vi är så goa mot varandra så det är ingen fara. <3

Nu har jag krupit ner i sängen. Eunsam. Har nästan vant mig vid att sova på "någons" arm nu efter två nätter tillsammans. Min säng, som bara är 1,40 och som kändes så trång igår, är helt plötsligt hur stor som helst. Och kall och ensam och tom. Äh. Jag överlever. Såklart. Förhoppningsvis ses vi snart igen. Kanske. Nej Emelie, inga förhoppningar nu. Inga förväntningar som kommer gå i kras. Jag borde ta bort min tatuering som skriker ut att jag ska hoppas så länge jag lever... ;) Men det kommer jag nog göra. Inte ta bort den alltså - för jag älskar den för att den är jag - utan hoppas så länge jag lever.

Nu ska jag läsa en spännande bok en stund innan jag somnar, imorgon blir det skola hela långa dagen. Föreläsning mellan 10-12. Höhö. Hårt liv. Fast jag ska sitta kvar i skolan heeela dagen (räknar med till 16 iaf) (skäll på mig om jag går hem tidigare) för jag måste komma ikapp på en datauppgift! :( Jaja, natti natti!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0