Uppe med tuppen!

Dudes, ser ni? Ser ni klockan? Halv sju ja, precis. Och jag har varit vaken en timma redan. Idag igen. Höhö. Det lönar sig att sova bredvid en man som ställer klockan på kvart över fem.

Igår hade vi en mysig kväll. Jag kände mig rätt hängig och hade jag inte fått besök hade jag nog legat i sängen hela eftermiddagen, för jag kände mig verkligen inte på topp alltså. Men nu känner jag mig utvilad. Vi somnade ganska tidigt igår. Alltså, inte för att jag inte ska somna om, jag ska nämligen jobba mellan 15-00 idag så då är det dumt att vara vaken från 05:30 på morgonen. Men just nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och sedan sätta mig och plugga en stund.

Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0