Vilken bra kväll ändå!

Hej goingar!
Inte ofta jag kan blogga efter en kväll på krogen, huh? Haha! Men ikväll ligger jag här, har druckit vatten sedan tio och mår prima efter käk på Donken + två avsnitt av SATC (har fått hem boxen nu = mitt liv är komplett!!).

Kapten Röd levererade. Ja, det var galet fantastiskt att se. Han var totalt underbar på scen. Jag stod längst fram och hoppade och dansade, viftade med armarna och sjöng med för full hals. När han körde sista låten (Trasig) så hade jag inte långt till tårarna, haha. Det värsta av allt var att precis när vi kom dit, typ vid sex, så stod han i baren och det var helt tomt på folk i övrigt OCH JAG GICK INTE FRAM OCH TOG EN BILD MED HONOM. Jag dör! Har ångrat mig hela kvällen för det!!

Förresten finns det inga bilder från spelningen. Björn hade min mobil (ja, jag ringde "honom", vi pratade 40 sekunder och sedan frågar han vem det är.... Gött att man är raderad!😭 Iallafall, Björn hade mobilen för att jag inte skulle ringa igen, eller messa eller så...) och mitt sällskap stod inte med mig eftersom jag var den enda som ville stå mitt i schmeten och hoppa så jag kunde inte be någon av dem att fota heller. Och min kamera är ju trasig så den är ju inte så användbar den heller. Hoppas på att Mortens lägger upp några vimmelbilder från kvällen fort. 😄

I övrigt, hoppas ni haft en trevlig kväll. Slänger upp några kassa iPhone-bilder från innan jag lämnade över mobilen till Björn. Nu ska jag sova. Puss puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0