2012 - Emelies år

Jag hade mitt livs värsta nyår någonsin. Jag vaknade upp på nyårsaftons morgon efter att ha gråtit mig till sömns natten innan, vaknat upp gråtande flera gånger under natten och var helt öm och röd i mina ögon. Som ni förstår var jag allt annat än pepp på att fira nyår och kvällen blev därefter; en snefylla som hette duga. Jag minns inte tolvslaget, och inte mycket innan dess heller för den delen. Iallafall, efter att blivit hemburen av två kompisar är den här bilden tagen. Jag har gråtit, skrikit och vart allmänt störd hela kvällen och jag tror att den här bilden, uppladdad på Facebook med kommentaren "2012-Emelies år", är ironi från han som tog bilden. Har aldrig frågat. Häromdagen gick jag igenom mina bilder och såg den här, skrattade lite och kan verkligen ingenting annat än att hålla med. 2012 har verkligen blivit mitt år. Jag tror aldrig att jag varit så lycklig som jag är just nu.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0