Bajsblöja

Det värsta med att vara magsjuk är inte kräkset tycker jag, det är mycket värre med den "nedre" delen. Ja, men vi är väl vuxna människor och kan snacka om de här, eller hur? Jo, men då kan jag säga att det är asjobbigt med löst forsande bajs som vill ut i princip konstant. Jag skulle behöva en blöja att ta på mig! Så illa är det! Jag kan inte fisa och jag kan inte kräkas i hinken utan att sitta på toa längre, för de går och bägge håll. Och dessutom har jag mens, så det forsar från tre hål... Tröttsamt! Sorry för too much information men ni överlever! Hoppas verkligen att det lägger sig, det här. Det är verkligen äckligt att vara sjuk. Men så länge jag ligger här, i sängen/badrumsgolvet så får man nöja sig med det man har. Ikeas hemsida exempel, jag kikar på massa nya möbler och jag vet precis hur jag vill att det ska se ut. Imorgon släpper jag förhoppningsvis en bomb här på bloggen... Bara det går igenom så! Vi får väl se, vi hörs imorgon! Puss (Känner att jag måste lägga upp en fin bild för det har bara kommit upp fula de senaste. Denna är alltså inte från idag...)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0