Det blir inte alltid som man vill!

Seriöst! Kan inte någon komma hit och ta hand om mig?! Jag vill bli ompysslad, få te på sängkanten, en färdigbredd macka och någon som bäddar rent mina lakan när jag är för svettig! Men nä, tack pojkvän, vänner och familj för att ni lämnat mig här att dö i min ensamhet. (Jag hade passat fantastiskt bra som man, jag är skitbra på att klaga när jag är sjuk...) Det blev förresten ingen club sandwich, det blev inte ens lite kött. Istället köpte jag chokladnötter. Det var verkligen det enda jag var sugen på när jag besökte affären. :( Men jag fick med mig ett par mackor också, så nu överlever jag imorgon med. Puss, nu ska jag se på Lotta på Liseberg och sedan somna.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0