Godmorgon

Hej hopp! Jag hamnade på soffan inatt. Ganska skönt faktiskt. Skönt att komma ifrån den där sängen jag sovit i i 70 år i sträck, känns det som! Haha! När man sover i vardagsrummet blir det mycket ljusare, för persiennerna var inte nerdragna. Det är därför jag är vaken nu, serni. Och för att jag känner mig alldeles, nästan frisk idag. Woop woop! Fett med najs! Något hängig, men halsen känns len igen, bajset är fast och jag kan fisa hur mycket jag vill utan att riskera bajs i byxan! ;) Yeah, nu vet ni! Nu kickar vi igång den här dagen, tror jag ska börja med att fika med tjejerna på stan om dom orkar! Sen blir'e jobb klockan två! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0