Hemma!

Hej mina kära!! Nu är jag hemma hos min Sara och har gått och lagt mig! Tidigt, jag vet, men jag blev aldrig riktigt pepp ikväll. Ni vet, när man taggar så himla hårt inför någonting och så lever det inte riktigt upp till förväntningarna, då dör humöret. Jag förklarar mer imorgon kanske. Nu ska jag sova iallafall, skönt att dela säng med någon igen, även om det inte är min favorit (ser du älskling, nu är du min favoritälskling!!). ;) Imorgon blir ju alltså ingen bakisdag, iochmed att jag inte är full idag, så jag ska gå på stan med vänner, träffa dom som är intresserade av att ses när jag väl är här (det var inte många märkte jag idag - pik) och bara njuta av den lediga dagen. Puss.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0