Nej. Inte mer nu.

Åh. Jag är så trött. Igår mådde jag ganska bra överlag, mycket bättre än i förrgår och idag är det sämre igen. Jag har knappt sovit en blund inatt. Eller jo, jag har sovit lite, men på toalettgolvet. Finns ingen anledning till att ta sig tillbaka in till sängen när man ändå ska in till badrummet tre minuter senare igen. Jag orkar inte en dag till med illamående, magkramp och värkande hals. Allting är jobbigt, ingenting hjälper. Jag längtar efter stressen på jobbet, min killes armar runt mig, mina kompisars skratt och humor. Men jag ligger här och mår dåligt istället. Finns inget positivt med det alls. (förutom att jag tappat tre kilo och inte kan äta...)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0