New hair

Passade på att fräscha upp mig riktigt rejält inför helgen med min kille, blev en lång dusch med peeling, rakning och även...ny hårfärg! Woop woop! La i en färg som är väldigt lik den jag har, såklart - ger mig inte på idiotin att färga håret brunt igen (blondiner har roligare! ;) ). Så jag la i en färg i varmare, lite honungsblondare ton, men poängen att se lite fräschare ut samt få bort min rosa dip dye som började se riktigt urtvättad ut. Får se när de glider i nästa gång, men det dröjer nog ett par veckor till iaf. Färgen gick inte riktigt bort så saxen åkte fram och kapade en fem-sex cm av håret. Skönt att kunna klippa sig själv, det gör jag typ jämt (och så går jag till frissan nån gång om året och får en utskällning om att jag måste sluta klippa mitt hår med en vanlig kökssax...) Ni får se bilder på färgningsgrejerna (som var i rosa<3) och en under-tiden-bild. Resultatet kommer imorgon. Pratade förresten med Sara precis om hur impad jag är över hur mycket man hinner med på en dag; idag har jag jobbat nio timmar, grillat med Henke och Janet, gått en "långpromenad", handlat + haft min lilla spakväll och nu har jag krupit ner i sängen och ska se på en av mina gamla favoritfilmer. Green street hooligans. Tänker på hur jag och Sofia drömde om att vara tillsammans med fotbollshuliganer då vi var yngre. Haha, när vi gick på Blåvitt-matcher letade vi alltid efter deras coola-gäng-klack som slåss och hoppades på att vi skulle få ihop det med nån av dem! Hahaha! Nä, nu ska jag se klart på filmen och sedan sova! Jobb imorgon klockan sju! Puss!!! Btw, om jag inte skrivit det tidigare - blogg.se-appen funkar helt plötsligt inte att byta rad med. Så ni inte undrar varför jag blivit så dålig på att sätta ihop en snygg och lättläst text. Har mailat och bett dem fixa. ;) Puss igen!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0