Torsdag!!

Här kommer bomben! Aaaaaaaaaah!!!! Den 1a februari blir jag Jönköpingsbo! Det är så sinnes kul och känns så himla bra så ni förstår inte! Jag ska flytta ihop med Sara och bo med henne "ett tag" fram till dess att jag och Alex känner oss redo att flytta ihop, vilket kommer att ta några månader. Så först kommer jag bo med min fina tjej och ha en riktig tjejlägenhet och sedan kommer jag flytta ihop med min fina kille. Detta om allt går som det ska, såklart. Detta ligger ju "långt" fram i tiden, så man vet aldrig hur våra relationer ser ut då. Men att jag flyttar ihop med Sara är iallafall bestämt och sen får vi alla hålla tummarna för att jag och Alex fortfarande älskar varandra då. Jag är otroligt taggad iallafall! Lycklig! Det känns bra!! Min hand på Saras lår. <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0