Torsdag!

Idag har varit en sån där dag som jag hunnit med massor. Jag har jobbat mina nio timmar, fikat med Rebecka och sedan druckit kaffe med Sofia. Herregud - varför jobbar man inte alltid dagtid?! Nu har jag dessutom "hunnit" duscha och göra mig fräsch. Det är inte precis sånt jag prioriterat den här veckan. ;) Nu ska jag lägga mig och se på en bra film innan läggdags. Underbart. Btw, jag har köpt ett torr-schampo. Ett spray med schampo alltså. Det funkar. Innan jag tvättade håret förut så hade jag inte tvättat det på.......en vecka!! Ojojoj!! Haha! (ja, jag har duschat under veckan ändå, inte ens jag är så vidrig att jag inte duschar på en vecka!)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0