Underhållning

Jag är så himla trött på att ligga här, jag vill ut i solen, hitta på saker med kompisar eller åtminstone få vara till hjälp på jobbet! Det är så TRÅKIGT att bara ligga här i ett halvmörkt sovrum, se på samma program och läsa samma bloggar/tidningar/böcker hela tiden. Och gå på toa förstås. ;) Tro inte att ni kan få ett inlägg där jag inte nämner mina toalettbesvär! ;) För att göra det hela lite roligare kollar jag inredning för mina nya hem. Med Sara tänker jag mig en modern stil, svart, vitt, grått. Sara får självklart vara med och bestämma. Med Alex tänker jag mig vitt, ljusrosa, kristallkronor och blommor överallt. Alex får självklart inte vara med och bestämma. Eller jo, han har fått bestämma att det ska vara mörkt i sovrummet på natten, resten har jag fått i uppgift att ordna. Jag har just nu en "kasse" med varor för trettiotre tusen på Ikeas hemsida. Det kommer inte beställas allt därifrån såklart. Vi (läs: jag) vill ha en fräsch blandning av märken och varor och inte bo i en Ikea-katalog. Men just nu lägger jag i allt i varukorgen för att se på ett ungefär hur mycket jag kommer behöva lägga på inredning för att få mitt perfekta hem. Jag har en bit kvar att spara.... Så, nu ska jag gå på toa igen. Awesome. Livet är fantastiskt. Not.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0