Välkommen du underbara!

Igår hade jag en störtskön kväll efter jobbet med Sara. Sen somnade vi till en film och jag vaknade upp vid åtta och kände mig lite hängig och illamående. Vid elva hade jag bara sovit jättedåligt och gick upp på toa för att brutalkräkas. Vi snackar fontänspyor. ;) Sick! Kände mig bra efteråt och tänkte inte mer på det, utan ringde bara jobbet och undrade va de kände om jag skulle jobba eller inte. Vi skulle höras av om nån timma och se om det skulle komma igen. Och om det har gjort det?! Eh - JA! Sex gånger sedan klockan elva har jag kaskadkräkts i toaletten, i en hink, i hinken sittandes på toaletten och i toaletten sittandes på hinken. Nä, de sista var inte sant. Höhö. Jag tror inte att det är något jag ätit, för jag har liksom inte ätit något direkt. Utan det är nog bara helt naturlig magsjuka som kommit till mig för att ta några kilo av mina fläskiga lår. Hurra! Vi ses på andra sidan av 65 på vågen....


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0