Älskade underbara liv

Jag har gått igenom något slags sjukt lyckorus den senaste timmarna, det startade runt halv fem ungefär. Jag har bara gått omkring leende och känt mig allmänt lycklig. Helt fantastiskt. Kan inte riktigt beskriva känslan men jag känner mig bara allmänt hel eller nått. Haha.

Nu är jag hemma från jobbet, krupit ner i sängen och ska strax sova. I eftermiddag ska jag träffa Sara och vända tillbaka mitt dygn. Jag jobbar dag imorgon så det känns rätt vettigt att inte vara vaken hela natten inatt också. ;)

Hade truls (heter det så?!) på jobbet inatt förresten, kände mig jättefin på något sätt. ;) Använde en sån där donut som jag köpte på hm för nån vecka sedan (29 spänn istället för på glitter där den kostar typ 80 - TIPS, hahaha). Himla käck grej iaf. Nu tog jag bilden när jag kom hem förut så den har sett bättre ut tidigare, men det var fortfarande rätt fint tycker jag. Och så en bild på mitt smajl just nu. Hoppas bilden kan visa lite hur lycklig jag känner mig. Schleten som tusan, men ack så lycklig... ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0