Ändrade planer!

Puuuuuh, det blev ingen tur till affären, så fort jag reste jag mig upp kände jag mig jättehängig och eftersom jag gått ner en hel del i vikt under alla dagar jag jobbat, bestämde jag mig för att skippa affären. Jag vet ju hur jag blir när jag går hungrig i affären, en påse chips hit och en påse godis dit. Vitt bröd och gärna lite andra onyttigheter på det. ;) Så nu blev det två stekta bananer och en gammal drickyougurt som jag hittade i kylen. Stekta bananer är verkligen sjukt gott! Inte nyttigast på jorden kanske, men ändå. Nu ska jag försöka somna om. Har bara sovit tre timmar inatt så nu hoppas jag att jag mår bättre när jag vaknar igen. FÅR INTE vara riktigt sjuk nu, jag har så mycket planerat för den här helgen. Jag VÄGRAR vara sjuk! Vägrar!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0