Äntligen hemma.

Där jag hör hemma just nu. I. Min. Säng. Jag höll på att dö på bussen! Fick en akut sömnattack och höll på att somna, trots att det tar mindre än femton minuter hem med bussen bara. Sinnes!

Piggnade dock till på "promenaden" från busshållplatsen och gjorde ett ryck och flyttade in min "dvd" (ett play station 2) in i sovrummet. Sex and the city är igång och nu ska jag somna till det. Och när jag vaknar - om sisådär åttio år, känns det som just nu - så behöver jag bara höja volymen på tvn och fortsätta titta. Mitt liv är så himmelens fantastiskt just nu. ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2175601/images/2012/pic_205250067.jpg" class="image">


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0