Fredag

Godmorgon sötnötar! Här ligger jag och lyssnar på podcasts och myser med min sovande kille. Jag har lovat honom sovmorgon idag (säkert typ till elva) så jag har inte ens försökt väcka honom än. I vanliga fall så brukar jag hoppa lite på honom för att han ska vakna, haha.

Igår var en otroligt bra dag, vi låg i sängen ganska länge, sen myste vi med en lång frukost framför SATC. Han gillar serien, sinnes! Men så härligt! Han vill bara se avsnitt efter avsnitt, haha, så igår såg vi på 6 stycken. Hahaha! På eftermiddagen gjorde vi iordning oss, handlade, städade lägenheten och bjöd in Sara och en dejt till henne på middag. Blev hemskt trevligt faktiskt, spelade lite spel, drack kaffe på balkongen och bara hade en alldeles otroligt trevlig parmiddag med mycket skratt och härlig stämning. Haha! Gud, så pretto jag låter! ;)
När gästerna gått satte jag och Alex oss själva på balkongen, tog ut tända ljus och lite vin och bara pratade med varandra. Så galet mysigt ju!

Idag väntar Richards födelsedagskalas, men jag får erkänna att det kan bli så att vädret stoppar oss... Men vi får se, det tokregnar här just nu så jag är inte ens taggad på att gå ut på balkongen och ta morgonciggen! :(

Nää, nu ska jag kramas lite mer, vi hörs senare.
(Kass bild, men jag vågar inte tända lampan för då kanske jag väcker honom.)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0