Glad midsommar

Sötbollar, jag tycker att det är piss att inte kunna blogga från mobilen längre. Det är därför jag uppdaterar så himla lite. Hoppas på att blogg.se får igång sin app snart igen, men man kan ju inte ha för höga förväntningar. ;) 
 
Idag har jag iallafall inte gjort någonting av intresse. Kollat på film, sovit och sådär bara. Jag ska jobba natt inatt. Det känns så himla pissigt så jag vet inte vad jag ska göra av mig. Jag blev tillfrågad för länge sedan om jag kunde tänka mig det och självklart, kände jag då. På samma sätt som jag kände för att jobba öppning dagen efter midsommarafton förra året. Haha. Men nu, när man ligger ensam hemma och bara känner sig ensam så är man inte så kaxig längre. Usch alltså. 
 
Iallafall, det är värt det i efterhand. Midsommar är alltid överskattat och det är ju skitväder (typ) som vanligt så det blir ingen fin kväll på det sättet heller. Jag kommer tjäna pengar, jobba sju nätter i rad nu och sedan spendera en vecka med min älskling. Det är någonting att se fram mot!
 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0