Lördag!!

God morgon töntar!
 
Jag ligger i Saras säng och myser med hennes tokvarma ben. Fantastiska jag vaknade klockan fem imorse och har sedan dess inte kunnat somna om. Kul!
 
Gårkvällen blev mycket lyckad. Förutom att jag inte precis var på topp och gick och la mig väldigt tidigt. Men det får funka. Jag var iallafall med och det var mysigt. Nu ska jag strax åka hem, ska åka med Pierre som kör bröd nu på morgonen. Tänkte att det är bäst att komma hem i tid + att jag glömt min plånbok hemma så jag kan inte betala på bussen. :/ Väl hemma ska jag bara göra tråkiga saker, jag ska dammsuga, bädda rent, betala räkningar och sånt. Gud, så tråkigt. Men min älskade kommer imorgon och då vill jag inte behöva göra tråkiga saker. Vi ska förövrigt hem till min familj imorgon. Uweeek. Hata "visa-upp-nya-pojkvännen"-dagen. Men Alex tycker det ska bli kul iallafall (går det eller ljuger han?!). 
 
Nä, nu ska jag stå upp, skriva en lapp till min Sara, som fortfarande sover och sedan åka. Puss.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0