Lördag

Usch. Jag vill verkligen inte att det ska vara lördag idag. Imorgon åker han hem och med tanke på hans sinne för planering vet man aldrig när vi ses igen.. ;) Nä, men seriöst, distansförhållande suger röv. Ursäkta ordvalet.

Igårkväll struntade vi faktiskt i att gå på Richards fest för att de var så dåligt väder + orkade inte sätta oss på bussen till Trollis. Janet kom över på middag istället och så gick vi ner på stan en sväng vid tio. Var hemma innan tolv igen, haha! Gamlingen pallar inte va ute så länge längre... ;)

Idag har vi egentligen massor med planer men jag vet inte vad det blir ändå. Utgång ikväll känns både som en bra och dålig idé, kul men det är sista kvällen!! :( SISTA! Jag avlider!

Nää, nu ska jag ta vara på min man som ligger bredvid och snarkar fortfarande. Goa människa, hur ska jag klara mig när du åker?!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0