Natti natti

Jag jobbar och sover bara typ. Mellan åtta och nio på morgonen lägger jag mig och sover till sju på kvällen. Sen vaknar jag, hittar på någonting (typ ser på film/går en promenad) och sen åker jag till jobbet klockan tio. Mitt dygn är helt felvänt alltså.
Jag saknar att blogga, men det känns inte lika roligt när man inte kan "live"-blogga. Nu måste jag tidsinställa de inlägg jag vill ha från datorn om jag vill ha bilder med, och det vill jag.
Men jag ska se vad jag kan göra. Detta får lösa sig snart annars får jag åka och köpa en ny dator, för så här kan vi inte ha det länge till. ;)

Nu ska jag sova, näst sista natten inatt. Ska bli helt underbart. Det känns i kroppen att jag har jobbat fem nätter i rad nu. Bara två nätter kvar sen är jag äntligen ledig och får spendera tid med folket jag tycker om mest!
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0