Nattlig update!

Jag sov otroligt bra idag på dagen, första gången jag vaknade upp och kände mig utvilad efter att ha jobbat natt. Då var klockan 16:00. Jag gick och la mig 22:30 igen. Det innebär att min dag blev 6,5 timmar lång. Då behöver man inte så mycket sömn vilket resulterar i att jag är vaken nu och sedan en timma tillbaka. Funderar på att laga mat, men det känns fett ovärt. Jag är ju inte precis hungrig liksom. 
 
I övrigt finns det inte mycket att tillägga - jo, jag fick panik när jag gick in på toaletten förut och såg mitt hår. Glömde helt bort att jag färgat det och min första tanke var att jag hade mens i håret. :/ Skönt att det inte var så illa. ;)
Så, någon som har något roligt att berätta??? Jag har slut på ord, så varsegod att spotta ut era! :) 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0