Nu är man inte så kaxig

Älsklingen åkte precis och jag är tragiskt trasig och ledsen. Tänk att man kan bli så klen att man bryter ihop för att någon åker ifrån en, trots att man vet att man ska ses inom nån vecka eller två! Lider med alla människor som har distansförhållanden på ännu längre avstånd än vad vi har!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova bort hela dagen. Inatt ska jag jobba hela natten och inte komma hem förrän vid sju eller nått imorgon bitti. Jag är nästan lite taggad för jobb. Allting är bättre än att gå och lägga mig själv i sängen inatt liksom! ;)

Äh, slut på tragiken. Man ska väl faktiskt vara lycklig att man faktiskt har en pojkvän som är helt fantastisk, snäll, gullig och alldeles, alldeles underbar. Och som faktiskt tycker om mig! Haha!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0