Tillbaka!

Äh, nu orkar jag inte längre!!! Jag pallar inte att inte blogga! ;) Saknar det så himla mycket och jag har tusen foton som bara vill upp, upp, upp på bloggen. Men det får vänta. Men jag får väl stå ut med att blogga utan bilder förtillfället. 

Just nu kom jag precis hem från jobbet. Jag har jobbat natt igen. Förlåt, men detta låter så förbannat töntigt och nästan egoistisk eller nått, men jag måste få ur mig det: att jobba natt bidrar till att vidriga killar stöter på en. Dom står vid kassan och hänger, säger sliskiga kommentarer (äckliga, snuskiga kommentarer som jag inte ens vill skriva ut här) och jag kan inte räkna gångerna som jag har fått frågan inatt om jag vill ligga, gifta mig eller om jag tycker om mörka män med mycket hår. Allvarligt! Jag blir så illamående av sånna människor som inte är kapabla till att bete sig bland folk. Ett tag inatt var det faktiskt så illa att jag grät! Jag vet att det inte verkar så illa när man läser det, men att inte kunna gå ut i matsalen med en bricka mat till någon gäst utan att få en klapp på rumpan eller busvissling är hemskt! Jag känner mig som ett billigt sexobjekt! Som någon man bara tar på och tror att man kan kn*lla (förlåt mamma och pappa) när man vill. Jag tänker inte jobba som ensam tjej på nätterna längre. 

Nu till något mycket trevligare - jag gick hem till Janet efter jobbet med frukost. Jag vet, det var inte så trevligt för henne, men hon piggnade till snabbt och jag TROR tillslut att hon uppskattade det. ;) Mysigt var det iallafall. 
Nu är klockan åtta och jag ska sova för dagen. Ska jobba natt inatt också så jag dödar den som ringer och väcker mig. 

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja kan inte säga något annat men efter 1 1/2 år natten så ja förstår dig ;)

2012-06-18 @ 13:02:32
URL: http://www.littlecherrycake.blogg.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0