Jag i bilder under 2010

Jag har sett att alla coola bloggare lägger ut bilder på sig själv ifrån året och jag tänker ju absolut inte vara sämre. Min årskrönika, som ni btw kan läsa HÄR om ni missat den, är ju lite deppig bilderna speglar faktiskt inte det alls. ur de, faktist, det är så himla tråkigt att kolla på depp-bilder. Men här har ni dom iallafall, typ tiotusen bilder på mig själv ifrån året som gått!


  
Tre bilder ifrån början på året. Mittenbilden är ifrån när jag blev intervjuad för typ Bohusläningen eller nått sånt, frågan var "vilken ålder tror du är den bästa?". Haha. Sista bilden var en utav mina bilder till min förra header till den tidigare bloggen, det var väldigt tidig vår när den bilden togs, men jag skulle prompt stå i linne. Shit vad jag frös!!

  
Första bilden är ifrån början på maj, tror jag. Jag, Jeanette och Carro åkte ut till Lysekil och fikade i solen. Andra bilden är ifrån en blåvitt match jag var på, på vägen in till matchen var både jag och Jeanette superkissinödiga så vi stannade på en mack som hade dubbeltoalett. Den ena toaletten var för barn alltså, den tog jag. Det är därför den här bilden är kul överhuvudtaget, för toaletten är typ hälften så stor som annars. Tredje bilden är ifrån personalfesten i våras, temat var hawaii tema, om ni inte kunde lista ut det! ;)

   
Första bilden är ifrån en sjuk utgång med Sofia och Malin, vi var typ själva på Trädgårn! Hehe. Andra bilden är på mig och mina syskon då min äldsta lillebror tog studenten i våras. Tredje bilden är dagen efter en hård (i dubbel bemärkelse, marken var hårdare än partyt) utekväll. Låt oss säga så här, jag glömde ta emot mig när jag skulle lägga mig på asfalten. ;) Sista bilden är bara en underbar bild ifrån sommarens första riktiga sommardag!

    
Bild ett kan vara från någon av mina allra första skoldagar. Bild två och tre är ifrån någon gång första månaden, då jag och Josefine bestämde oss för att bli sexslavar. Fjärde bilden är ifrån en gång då Pärre skickade ett långt, långt sms och förklarade sin kärlek till mig (alltihop var ett skämt) och i slutet av smset skrev han "jag skulle göra vad som helst för att få se din min nu när jag förklarar det här för dig...". Jag hade humor och skickade den bilden tillbaka. Hahahah! Shit, vad elak jag var! ;) Femte bilden är ifrån en morgon då jag vaknade och kände mig himla fin i håret så jag tänkte ta ett kort på det, skönheten gick inte riktigt igenom linsen verkar det som.

   
Bild ett är tagen direkt efter vår första tenta, vi firade den med varm choklad på en uteservering. Andra bilden är ifrån då jag och Josefine lekte fotomodeller i höstas, i tre timmar stod vi i ösregn och fotade. På bild tre är jag hårmodell, jag ska få fler bilder därifrån så småningom, men de verkar fortfarande dröja.. Bild fyra är på min fina vintermössa som jag gav bort till min lillasyster för att hon så gärna ville ha den. <3 Snäll syster!

   
Första bilden är ifrån kårens toalett, jag satt där ett bra tag den där kvällen. Jag har mått bättre. Andra bilden är på min lovely OnePiece som jag älskar väldigt mycket. På bild tre tycker jag bara att jag är väldigt söt, det är därför den hamnade här. På bild fyra var tanken att jag skulle sluta röka, de där var min sista cigg alltså. Det var det inte. Jag har för mig att vadet höll i tre/fyra timmar, sen klarade jag inte längre.

   
Första och andra bilden är ifrån min födelsedag, på den första hade jag svårt att bestämma om jag skulle ha blåa eller bruna ögon så jag hade en omröstning på Facebook. Bruna vann, men jag valde blåa ändå. Tredje bilden är tagen hemma hos Josefine när vi hade julfika där tillsammans med Perre, eller om det var Elvir?
På fjärde bilden är jag totalt överspacklad med lösögonfransar och tusen kilo hårspray i håret och är naturligtvis tagen på nyårsafton. Alltså är året slut där!

Alla bilderna är tagna med min iPhone, därav den sugiga kvalitén, men whatever! Här var iallafall jag under hela året!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0