Dag 11. Mina syskon

Jag har tre stycken syskon, alla är yngre än mig och bor fortfarande hemma hos mina föräldrar. Simon -91, Linnea -95 och Mathias -97. Dom är rätt bra alla tre faktiskt. ;)

Simon och jag var väldigt bra vänner när vi var små och lekte  alltid Batman tillsammans, när man blir äldre så växer man väl ifrån varandra. Vi har olika intressen nu för tiden men tycker lika mycket om varandra för det. Åtminstone är det så från min sida. ;) Nä, men seriöst, vi har väl börjat få bättre kontakt nu när vi blivit lite äldre igen också. Han är en väldigt fin människa och jag är väldigt stolt och imponerad av honom.

Linnea och jag har vissa bra stunder, ibland kan vi prata om precis allting och har skitkul tillsammans. Ibland är det tvärtom. Det är väl så som det är med systrar, antar jag.

Mathias, den lille fjanten. Vad ska jag säga om honom? Han är grymt söt. Himla cool. Jag kan tänka mig att han är en liten brudmagnet. Han är ganska lika mig. Inte för att jag är en brudmagnet precis, men vi är iallafall rätt lika i sättet. Simon och Linnea är också ganska lika, men Mathias har fått fördelen att bli lik mig. Lyckost honom! ;)

För att sammanfatta det hela kan man säga att mina syskon är dom bästa syskonen man kan ha och trots allt så tycker jag väldigt mycket om dem! <3
Fint skrivet utav mig, tycker jag. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0