Dag 12. I min handväska

Ni som känner mig nu skrattar. Iallafall ni som jobbade med mig och umgicks för ett par månader sedan. Ni vet nämligen att jag hatar handväskor! Att springa runt med någonting runt halsen eller på axeln, nej, guud vad jobbigt det är.
Naturligtvis finns det gånger då jag måste ha väska nu för tiden, på ett helt annat sätt än när jag jobbade. I skolan till exempel. Men annars är jag fortfarande samma tjej som hatar den där dinglande saken...

När jag väl använder väska är den fullproppad med smink, hårspray, otaliga kvitton, ett par extra trosor (man vet aldrig vart man hamnar), min almenacka, min fina skinnplånbok, min minidator och massa skolböcker... Så that's it!
Nu blir det plugg för min del!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0