Dag 19. Detta ångrar jag

  • Att jag inte slutade på McDonald´s första gången jag sa upp mig, då hade jag haft mer erfarenhet av andra jobb/kommit längre i mitt pluggande än vad jag har nu.
  • En del engångsgrejer, nattliga besök typ.
  • Att jag gjorde som jag gjorde i mars/april.
  • Att jag utnyttjade en hel del människor innan jag blev "mig själv" igen.
  • Att jag lämnade kyrkan, nu känns det svårt att komma tillbaka.
  • Alla mina lögner.
  • Att jag lånat ut pengar till någon som jag visste att jag aldrig skulle få tillbaka ifrån.
  • Att jag inte brytt mig om att ha kontakt med flera av mina gamla vänner.
  • Att jag inte kämpat hårdare för att gå vidare ifrån vissa personer.
  • Att jag inte pluggade ordentligt på gymnasiet så att jag hade kunnat komma in på en journalistutbildning.

 

  • Att jag inte tog chansen när jag hade den. Nu är det försent.


Kommentarer
Postat av: Din styrka

Det är aldrig försent, keep going girl! Om det finns någon på denna jord som inte vill ha dig är han faktiskt dum i huvudet! Du är bäst!

2010-12-17 @ 16:43:13
Postat av: Kattis

Det är aldrig för sent. Varje andetag är en ny chans att ställa allt till rätta.

2011-03-23 @ 10:52:51

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0