Dag 20. Den här månaden

Den här månaden har jag skrattat. Jag har haft sjukt roligt, upptäckt att jag och Svante faktiskt har exakt samma humor. Jag har firat min tjugoandra födelsedag och festat på Kåren. Jag har kuggat ytterligare en tenta. Jag har gått vidare ifrån en människa för att förälska mig i någon annan. Jag har pratat flera timmar med min mamma i telefon, jag har lånat pengar. Jag har ätit ute och bränt pengar på onödiga nya kläder. Jag har klätt upp mig och stått på scenen på Kåren för att berätta för alla att jag är singel och i mikrofonen gett ut mitt telefonnummer. Jag har bråkat med en nära vän och förändrat våran vänskap. Jag har varit på väg att sälja min lägenhet men ångrat mig. Jag har kysst någon och varit lyckligast på jorden. Jag har spenderat fler nätter borta som i min egen lägenhet. Jag har köpt ett par röda  skor precis som jag gör varje år i december. Jag har torkat Josefines spyor och haft snöbollskrig. Jag har lyssnat på otroligt mycket lovsångsmusik. Jag har gråtit och tyckt synd om mig själv för att ingenting någonsin går som jag vill. Jag har hämtat Jeanette i Trollhättan efter en misslyckad personalfest. Jag har pratat ut med en person som jag verkligen behövde prata ut med. Jag har kramats med människor som betyder mycket för mig. Jag har julpyntat lite i min lägenhet. Jag har kommit närmare vissa människor som jag ville komma närmare. Jag har jobbat på McDonald´s. Jag har pluggat.
Den här månaden har jag skrattat.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0