Dag 24. Det här får mig att gråta

Jag gråter för i princip allting.
Jag kan gråta för att jag är så sjukt glad, typ som när jag fick två rätt på tentan. Då grät jag. Eller så kan jag gråta när jag är ledsen, om något går fel för mig är det enklaste sättet för mig att bara sätta mig och gråta lite. När jag är arg sprutar tårarna, som i lördags när jag blev lite sur på Svante och Såsa. Då fick jag gå ut på balkongen och torka tårarna lite. Jag kan gråta när jag hör en speciell låt, för då blir det jobbiga minnen.
Det är en svaghet att gråta hela tiden, folk tror seriöst att jag är ledsen jämt. När jag blir arg och ska vara seriös så ser det inte alls lika hårt ut när det samtidigt sprutar tårar ur mina ögon.

Men jag håller på att bli bättre på sluta gråta. Idag har jag inte gråtit på hela dagen.
All creed till mig.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0