Dag 5. Vad är kärlek?


Det känns som ett skämt att jag just idag ska skriva om vad kärlek är. Idag är det exakt ett år sedan jag blev tillsammans med honom. Den enda människan som jag någonsin varit beredd att offra allt för. Den enda människan jag skulle radera i mitt liv om jag hade möjlighet att göra någonting ogjort. Inte för att han inte var världens bästa - för det var han, och antagligen är fortfararande bara att jag inte vet längre - utan för att de tre månaderna inte var värda de fruktansvärda månaderna efteråt.

Det var kärlek.
Det är allt jag har att säga om kärlek.
Jag vet vad kärlek är. Jag har älskat. Och jag vill aldrig göra det igen.


Kommentarer
Postat av: gabriella

det var faktiskt en riktigt lyckad röra :) men om du inte vill äta pitafyllning i en vecka så ha i lite mindre av ingredienserna, det blir faktiskt jättemycket :D jag har haft den i 4 st pitabröd nu och det finns massor kvar:)

2010-12-02 @ 17:45:31
URL: http://myblackballoon.blogg.se/
Postat av: Ida siirtola

Riktigt drygt faktiskt!! Dom ligger ute på min blogg nu :) Kram på dig :)

2010-12-02 @ 19:12:53
URL: http://idasiirtola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemskt att du blir bortskrämd från kärleken pga ett misslyckande. Du kommer att älska igen. Du har så mycket fina och kärleksfulla tankar som du alltid skriver ur dig så jag hoppas att du tänker ge dem till nån någongång. Hoppas han är värd det bara, det verkar vara det som är problemet med dig du väljer fel killar.

Kram på dig och lycka till med kärleken!!!!

2010-12-02 @ 22:54:59

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0