Dag 8. Ett ögonblick.

Svår kategori.
Vilket ögonblick väljer man? Mitt livs bästa ögonblick? Mitt livs sämsta? Eller bara ett helt vanligt? Ett basic? Så mycket det finns att skriva, men så svårt att välja. Ett ögonblick innehåller så mycket, känslorna, värmen i kroppen när någon man tycker om ger en "den där blicken". Jag skulle vilja skriva en novell om det här. En hel uppsats. Men jag kan inte, vill inte och orkar inte bli så känslomässig. Och idag är min födelsedag. Min tjugoandra och varje gång jag tänker känslor blir jag ledsen. Jag tänker inte vara ledsen idag. Jag är lycklig just nu. Just i det här ögonblicket är jag lycklig. Och jag tänker hålla fast vid den här känslan, min lycka och kärlek till dom här fina människorna som jag valde (och som valde mig såklart) att fira min dag tillsammans med. Jag älskar det här ögonblicket. För jag är så himla lycklig.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0