Bättre humör

Heej!!

Nu har jag vaknat igen och vart uppe en bra stund och känner mig på galet mycket bättre humör. Jag vaknade igen vid elva tiden av att någon låg och kliade mig i håret, först trodde jag det var Svante som glömt att Josefine hade stuckit och dragit till Göteborg och blandade ihop mig med henne så jag fick lite panik.. Men så var det inte! Hahah!
Killarna hade visst försovit sig och struntade i första föreläsningen för dagen och åkte inte härifrån förrän vid halv ett tiden. Mysiga killar de där verkligen! <3
Efter att dom gick plockade jag iordning allting från igår, typ tiotusen glas stod i hela vardagsrummet men det var snabbt löst och nu står diskmaskinen och diskar för fullt! :)  Golvet är dammsuget och jag har dammat av lite hyllor och städat av badrummet. I ugnen står en omelett. Hihi! Tänk vilken bra dag jag har idag alltså!
Så nu ska jag äta lunch med mig själv och sedan plugga ett par timmar. Klockan fem måste jag kolla på Förkväll för Blondinbella är med där!! Wohoo!! :)

Laaaater!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0