Bra dag - ännu bättre kväll!

Hej hopp!!

Jag kom precis hem ifrån trollhättan där det ligger typ tusen meter snö överallt, känns sjukt gött att komma hem till fina ua där snön inte alls var lika hög! :)
Kvällen har funkat grymt bra, absolut över förväntan. Jag som seriöst funderade på att försöka byta bort mitt pass för att jag inte skulle palla det... Och så blev det kanon på alla sätt. Gött. :D

Idag har jag dessutom gjort min allra första snöängel. Älskar snöänglar. Verkligen. Tok. Mycket. Fick dock ingen bild på det. Det sög. Typ första året ever som jag inte fotar årets första snöängel, hhahha!!

Nu ska jag kolla på Love actually igen. Gotta love it. Hahah!!
Puss på er!!




Nog mysigt att behöva SKOTTA UT BILEN innan jag kunde köra hem ikväll!!! Hahha. Min bil är där under. Jag lovar!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

sv: gött. jo med mig är de me bra(:

2010-11-26 @ 06:54:48
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0