Bye bye

Har precis avslutat glöggkvällen, testade fyra olika smaker: Konjak (vanlig eller?), mandarin chili, vanilj och äpple kanel. Vaniljen var jättegod, mandarin chili smakade precis som varm Xider. Inte jättegott faktiskt. Äpple kanel smaken var okej, inte jättegod men helt okej! Så nu vet ni det. :)
I övrigt har jag haft en trevlig kväll med Perre, bara suttit och pratat i fem timmar och ältat våra problem fram och tillbaka. Det är mycket skit som man behöver få ur sig. Jämt. För tillfället är jag inne i en period där jag verkligen inte vill vara ensam men jag samtidigt inte orkar umgås med folk. Vissa stunder känns det som om jag bara vill lägga mig ner och sova bort livet och andra stunder får jag panik för att jag inte hinner göra allt som jag vill. Det varierar dessutom från minut till minut. Grymt störande. Det enda jag vet är att jag inte borde vara ensam för mycket iallafall. Just nu vill jag bara älta, prata och älta lite till. Och vara tragisk en vecka eller två. Jag ser på Love actually nu igen, jag gillar filmer som slutar lyckligt. Till skillnad från verkligheten då. Näää, nu ska jag inte vara så negativ. Det löser sig nog för mig också, om inte annat så har jag ju en rosett på mitt ringfinger! ;) haha! Seriöst, jag är inte negativ! Jag mår bra! :)
Imorgon ska jag äntligen hem till mamma och resten av familjen. Det ska bli så härligt!
Nu ska jag försöka somna iallafall. God natt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0