Eftermiddagssvammel

Jag sitter med en kopp te och lite pepparkakor framför mig, vad vore pluggandet utan lite fikapaus liksom? Iochför sig så har jag inte börjat plugga än... Men den akademiska kvarten har väl alla hört talas om? Ett annat uttryck, som inte är riktigt lika känt, är den akademiska dagen. Det innebär att man börjar plugga imorgon istället... Surt att det finns så grymt många akademiska dagar i mitt liv bara. Hehe.
Jag ska försöka ta mig ner till city snart, skulle vilja komma ut lite men hittar ingen motivation till det. Tog lite luft på balkongen förut bara, det är all frisk luft jag fått idag. hehe. Klart man är hängig då liksom, men jag hatar kylan. Jag vill ha sommar igen så jag kan gå ut och gå och inte kan skylla på att det är snorkallt ute. ;) Långa varma sommarkvällar på balkongen med en box vin och elva paket cigg. Det är tider det. Oj, vad jag saknar det!!
Men det är lång tid kvar och nu får vi stå ut med kalla vinterkvällar. Fast te och pepparkakor är faktiskt inte så illa det heller.. Varm choklad och mysiga raggsockor. Stickade tjocka tröjor och halsdukar. Det är mys det också.

Mycket svamel på mig idag, men jag har inget att göra riktigt. Jag är inte uttråkad heller, bara lite kanske. Vill inte vara ensam men orkar inte bjuda hit någon trots att det finns folk som skulle ha tid att komma. Haha, Ja, ni fattar väl mitt dilemma. Jag njuter av att vara ensam lite, men samtidigt så är det grymt trist att sitta själv.

Skit samma, nu ska jag hämta lite mera te och vrida upp elementen ett snäpp till. Min älskade fantastiska OnePiece är det bästa köpet jag någonsin gjort och håller mig varm hela tiden, men samtidigt är det ju asgött med lite extra värme från elementen. ;) Funkar ju perfekt när värmen ingår i hyran dessutom. Hahaa!

Jag fortsätter mitt svammel i telefon nu istället. Lär bli X antal inlägg till idag! Hahah! Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0