.

Jag kom precis hem från fina Caroline, hade en jättemysig fika och de var väldigt roligt att träffa henne igen. Det är tragiskt att jag tappat så många vänner sedan jag slutade jobba, iochförsig så har jag hittat fler nya vänner till antalet än vad jag tappat, men det är ändå synd att så många försvann efter att jag började plugga istället. Jag hade ju kunnat ha kvar dom och ändå träffat nya, eller? Det är iallafall skönt att märka vilka vänner som är värda att satsa på, inget illa menat emot er som jag tappat kontakten med alltså, men det är väl ganska naturligt att människor slutar umgås eller bara umgås i perioder! :)
Nu vill jag bara skryta lite om hur duktig jag är, jag har varit ute och gått så benen värker och vaderna skakar! Mina nya underbara fanastiska skor är helt fucking perfekta! Eastone is the shit! Det är perfekt att kunna gå bara en liten sväng och ändå känna att man har träningsvärk i flera dagar efteråt! Hehe, och så är det ju lite sorgligt också för det visar ju mest på hur otränad jag är! Haha!
Nu ska jag in i duschen igen, om en timma ska jag plocka upp Josefine och åka till Trollhättan och pynta! Skoooj! Hörs senare! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0