Fredag

Jag är så dålig på att uppdatera idag också så det finns inte ord för det! Men nu ger jag det ett försök iallafall. ;)
Jag vaknade upp hemma hos Mjölby imorse igen, mådde sådär efter gårkvällen. Inte för att det blev varken sent eller mycket, men jag blev rätt seg iallafall. Gårkvällen var kanon, firade sötaste Josefine genom att spetsa hennes dricka och skåla vid tolvslaget. Min fina lilla tjej! <3
Vi tog oss in till stan och åt lunch på ett jättemysigt ställe, tack för att du bjöd Mjölby! En riktig gentleman! ;) Efter det lämnade killarna oss och jag och Josefine strosade runt i lite affärer, drack te och storhandlade inför kvällen. Blev hämtade av min vän Malin vid tvåtiden och sedan följde Malin med upp och pratade en stund. :) Jättekul att se henne igen! :)
Nu ligger jag i sängen, jag hade så gärna sagt att jag skulle ligga här hela kvällen, men jag ska strax upp till födelsedagsbarnet på middag. Det ska bli jättetrevligt! Efter middagen väntar en ev utgång som jag är ungefär lika sugen på som att hoppa utför ett stup just nu, men vi får väl se. Av någon anledning blir man ju alltid taggad senare på kvällen! ;) Hehehe! Nu ska jag försöka välja kläder inför kvällen, knepigt de där att man köper hur mycket kläder som helst men aldrig har några kläder att ta på sig! Hur kommer det sig?
Ha de gott, haaaaaj!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0