Jag älskar min mamma! <3

Ni får nog erkänna att min uppdatering här på bloggen är absolut inte dålig! Det är inte ens fyra timmar sedan senaste inlägget och det är mitt i natten! Meeeen, naturligtvis finns det en anledning! ;) Jag vaknade vid femtiden, badande i tårar. Seriöst, jag måste ha gråtit flera liter, och drömt mardrömmar om att min mamma dog! Efter en liten stund insåg jag att mamma är faktiskt inte död, men för säkerhets skull så skickade jag ett sms och skrev att hon aldrig någonsin får dö och att jag älskar henne mest av allt på jorden. (Japp, jag kände mig ungefär som en sexåring som säger att mamma aldrig får dö, men det var illa där en stund...) Efter att ha gått upp en sväng, druckit vatten och lugnat ner mig ringer hon upp och nu har vi legat och pratat en halvtimme. Åååh vad jag älskar min mamma! När jag blir stor ska jag också bli som henne!!
Nu ska jag ta och somna om, försöka åtminstone. Tur att vi har sovmorgon idag från skolan och inte börjat förrän kvart över ett. :) Wohoo! Vi hörs om ett par timmar igen! Puss puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0