Jag bloggar, läser bloggar, kollar Faceboo...

img_1233 (MMS)

Jag bloggar, läser bloggar, kollar Facebook och sjunger med musiken (ni kan tänka er hur de låter när de är hiphop jag lyssnar på) på väg ner till Mammi! Nu tror ni säkert att jag åker tåg ner, men näj då! Jag kör dessutom i 139 km/h (vid 140 dras ju kortet..). Man kan ju tro att jag lärt mig nått sen förra gången jag gjorde så här, då körde jag in i räcket.. ;) haha! Håll er undan på motorvägen mot Std idag! Haha! Suicud-emelie är i farten igen! ;) och ja, enda anledningen till att jag håller upp handen är för att nu ska se mina naglar! Hehe! Nää, nu måste jag sluta, ska köra om och jag har solen i ögonen... ;) hej svejs!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0