Jag har krupit i säng nu, min gamla flicks...

img_1236 (MMS)

Jag har krupit i säng nu, min gamla flicksäng på nittio cm. De är annat än min dubbelsäng hemma i lägenheten! ;) Men det är mysigt! Det jobbiga är väl bara att jag har satt speglar längs med sängkanten (jag tyckte väl de va porrigt eller nått när jag var arton och bodde hemma), så när jag vaknar upp på nätterna här så skrämmer jag skiten ur mig själv för jag fattar inte att det är min spegelbild som stirrar på mig! Jobbigt sånt där! Nu ska jag sova iallafall! God natt med er! xoxo - love! Haha, de är de nya för dagen, STORT internskämt mellan mig och B2! Men sååå roligt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0