Jag har slutat röka!

Idag är en stor dag i mitt liv. Jag har rökt min sista cigg. På riktigt!
Jag fotade de, såklart! Jag menar, sista ciggen är ju självklart något som ska dokumenteras och absolut solklart bloggmaterial, men så raderade jag bilden av misstag!!! Det händer ju typ inte, men det är faktiskt helt sant... Menmen, inte mycket att göra åt! ;) Det var iallafall den sista och det är jag ganska glad över, även om jag inte kommer att vara det imorgon eller de närmaste dagarna.. Jag kommer säkert gå upp cpmycket i vikt också... :/ Aja, den här dagen har varit jättebra, jag har varit lite seg och framför allt ofräsch efter kvällen igår men det var de värt för det var verkligen så trevligt. Medan Pärre hade damsupe möte så skulle Josefine och jag ut och ta en öl och så fick vi med oss Erik och Tina på köpet! Spontant och bra! :) När Pärre ringde och sa att han var klar med mötet så släppte vi faktiskt att åka med, det var därför vi hamnade hos Mjölby! ;)
Idag har jag och Josefine traskat runt i snön i Trollhättan, gått i affärer och fikat hela dagen. Hur mysigt som helst. På eftermiddagen har vi haft kanonutbildning, hur kul som helst! Och vi lyckades ta oss hem utan problem genom snön så nu har jag hoppat i säng och ska sova superlänge inatt! Godnatt med er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0