Jag ligger bara här. Och skjuter upp plugg...

img_1116 (MMS)

Jag ligger bara här. Och skjuter upp plugget. Sängen är mitt studielandskap, min bädd, min soffa.. Ända tills jag har fått upp mina vardagsrumsmöbler som kommer i veckan. De är så lätt att blanda ihop allting bara, när man ska göra allt på samma ställe... Jag somnar nästan hela tiden när jag pluggar tex. Iallafall, ser ni hur brun jag är nu? Det känns skönt iallafall! :) Jag tror dessutom att jag ska köpa silverschampoo gör att bleka håret lite, håret har varit så tråkigt den sista tiden. Men så äger jag inte ens en borste så de kan ju bero på de! Nu ska jag fortsätta med pluggskiten igen. Om jag inte somnar... Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0