Julshopping

God morgon!

Jag missade min föreläsning idag, men jag var så grymt trött så jag kom inte upp ur sängen. Jättedumt egentligen, men jag somnade supersent (tidigt imorse typ...) och måste stängt av klockan i sömnen. Jag har skitsvårt att sova när det är fullmåne, har ni också det??

Nu har jag iallafall varit vaken en liten stund och har hunnit leta upp en klänning och ett par skor att ha på mig på julfesten (och förhoppningsvis kan jag ha den även på nyår... När man är fattig student får man faktiskt återanvända klänningar har jag hört...)

 

Snyggt va? Skorna är hur coola som helst, tycker jag, 13 cm höga. Vi får väl se hur spännande det blir att vingla fram i dom... Men förr sprang jag ju runt i klackisar varenda helg och en hel del vardagar också, så egentligen borde  det inte bli några problem.. Jag köpte en storlek större också, så jag kan ha extra strumpor i och kanske några sånna där bra geleinlägg som gör skorna bekvämare. :)


Kommentarer
Postat av: matilda

ååh snygga skor!

2010-11-26 @ 14:53:51
URL: http://mathen.bubbleroom.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0