Kvällstankar

Det är intressant att se hur människor kan vara så falska. Ljuga andra människor rakt upp i ansiktet. Dessutom flera stycken människor. Med sådan inlevelse. Imponerande. Dessutom är det lika intressant att det finns människor som går på samma tabbe flera gånger (här syftar jag framför allt på mig själv) och inte fattar hur dumma dom är.

Så ja, nu går livet vidare. Såren bleknar. Bokstavligt talat. Jag har haft en grym kväll. Jag älskar mina nya vänner. Okej, älskar är väl att ta i när det gäller dig, Svante ;) Men jag älskar att umgås med er iallafall! Jag är dessutom manligast i gruppen! Det är najs! Jag som alltid brukar vara så himla tjejig annars, nu lever jag ut mig själv och är precis den jag är. Ingen idiotisk hets att behöva framställa sig som någon man inte är! Guuuud, vad jag älskar sånna människor!
Nu har jag hoppat i säng, ensam för en gångs skull. Jag ska läsa en bok nu och knapra lite chips i sängen tror jag. Sån där vardagslyx som jag aldrig unnar mig själv längre, när man umgås med folk hela tiden hinns det inte med! Och imorgon bitti bär det av till nagelfixaren som ska fixa mina och Josefines naglar! Wooohooooo! Vad fin jag kommer att känna mig! Jag tror dock att jag ska göra naglarna relativt korta och lite rundade så det ser så äkta ut som möjligt, äkta och välvårdat! Dessutom enklare att jobba med i vardagen, inte för att jag sköter sysslor som städning och bakning speciellt väl, men wtf, om jag slaffar för långa naglar kanske jag inte kommer att klara att blogga ifrån iphonen tex. Och hur skulle NI klara er då, utan min lille blogg? ;) Haha!
Nu ska jag gosa lite med kudden min, Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"såren bleknar bokstavligt talat" vemm slår dej?

2010-11-16 @ 08:06:57
Postat av: Ring mig snart igen! <3

Fortfarande TH som är ute efter dig? Anmäl!!

2010-11-16 @ 14:26:22

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0