Lördag

Hej!

Shit, vad jag har dissat dig nu i ett par dagar, lille bloggen. Men jag har inte varit hemma någonting alls nästan och när jag väl varit det så har jag prioriterat sömn. Dessutom har det inte funkat att blogga ifrån telefonen, så fort jag har skrivit ett inlägg och ska trycka publicera så har hela sidan lagt ner. Flippa loss!!! Gaaah!

Så, där har ni mina ursäkter. ;)

Igårkväll firade vi Josefines tjugoårsdag hemma hos henne, men världens godaste middag och trevligt sällskap. Så himla trevligt att träffa hennes vänner och ändå få med våra "nya" gemensamma vänner! Några utav dom iallafall. Det blev en ganska så tidig kväll, var nog hemma redan vid ett tiden - tillsammans med två killar. De ni.. Jag kan ge er tips på hur man lyckas med det lite senare. ;) Hahah!
Vid tre tiden ringer min förskräckta vän Malin (hon med shortsen) i panik och vill sova hos mig så då var det bara att springa ner och öppna och bädda ner henne i soffan.

Efter en frukost på allas vårt älskade donken, en halvtimma i solariet och en snabb shoppingrunda känner jag mig både piggare och tröttare. Vid halv fem ska vi ta bussen till Trollhättan och gå på damsupén! Det ska bli grymt kul, jag har aldrig varit med tidigare naturligtvis men fortfarande, jag har hört såå mycket om den så det är verkligen någonting att se fram emot! Killarna fixar fest för oss tjejer. Wohoo!

Förhoppningsvis lyckas jag komma hem inatt och får sova ensam i min egna säng. Så himla underbart! Jag har inte sovit själv på tusen år känns det som. Fast det är inte sant, naturligtvis. Men det känns så ändå.
Nu ska jag sova en timma så att jag blir piggare än vad jag är nu och sedan är det dags att börja göra mig iordning. Guud, vad kul det här ska bli!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

va fin blogg :)



De va jätte skoj att träffa dig och prata mer med dig nu än förra gången :) kanon go tjej :) kramar

2010-11-13 @ 16:49:05
URL: http://finest.se/fridajivby

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0