Min nya idol

Ni som följer min blogg vet att jag kollar på Love actually då och då. Eller i princip en gång om dagen typ, varje kväll hehe.. Det beror dels på att jag älskar filmen mer och mer varje gång jag ser det och för att den är på VHS och jag har VHS i mitt sovrum. Haha. Dessutom är det så grymt bra musik i filmen så den är mysig att somna till..
Men nu när jag såg den, och såg lille fine Sam blev jag helt förälskad och grät tillochmed. Det gör jag ju typ aldrig annars. (Nej, ingen ironi där, jag gråter ju typ aldrig längre..)
Lille Sam, som förövrigt är född -90 (alltså godkänd ålder!!), är den sötaste skådespelaren jag någonsin sett. Han är ju asliten i den här filmen men fortfarande grymt duktig!! När han springer efter tjejen på flygplatsen och gör tummen upp åt styvpappan...aaaah, det är sååå gulligt! Jag dör!!

  

AAAAAHHHHHH!! Han är så söt!! Hahah!
Nu ska jag sova faktiskt, eller försöka iallafall, jag är inte trött alls!! Jag har bara trååååkigt. ;) Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0