Nattblogg

Josefine kom hit ändå, som ni säkert såg i de tidigare inläggen. Och nu funkar bloggen igen, sjukt bra! :) jag har läst ut boken precis, Elsas värld, den är inte min favorit, jag kommer antagligen inte att läsa den igen men kapitlet som Alex Schulman skriver ger mig rysningar och närapå orgasm! ;) Så fantastisk är han, någon som vet när Alex börjar blogga igen? Jag saknar honom helt grymt mycket!!
I övrigt inte mycket alls, en vecka har gått, såren börjar lägga sig. Kanske redo för nya äventyr.. Nää. Nu ska jag nog ta det grymt lugnt.. Aldrig mer tänker jag lita på människor som jag inte känner. Det är lite tragiskt att jag ska behöva ändra uppfattning om det där med tillit. Jag utgår alltid ifrån att personen talar sanning, går på det mesta som inte låter alltför dumt i mina öron - och det är det inte mycket som gör. Inte för att jag är dum, det är jag faktiskt inte, men jag är godtrogen! :) Något jag alltid varit stolt över men nu bara anser som tragiskt. Att gång på gång bli bevisad att människor är inte att lita på, det gör mig rätt ledsen.
Nu ska vi sluta älta iallafall, jag har ältat en veckas tid, det känns lagom faktiskt. :)
Godnatt mer er, nu ska jag krypa tätt intill Josefine och krama om min fina vän. Egentligen ska jag inte krama om henne, jag ska försöka vända på henne så hon slutar snarka så galet mycket...men det låter väl mysigare att säga att jag ska krama henne va...? ;) En underbar vän är hon iallafall! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0