Ny spontankväll

Vi är hemma hos Mjölby nu :) Efter en jättetrevlig och spontan kväll ute med lite öl och quiz så hamnade vi alltså här inatt igen. Gulligt att vi fick komma hit och krascha vid elva tiden, hehe. Eller jag kraschade iallafall, dom andra har säkert vart vakna hela natten typ, men inte jag inte. Jag somnade vid tolv och vid halv två blev jag nedbäddad i soffan. Skönt.
Jag är helt otroligt trött fortfarande, men mina ögon värker så mycket så jag vågar inte somna om igen.. Fast de kommer jag ju göra ändå. ;) I övrigt inte mycket att rapportera... Nu ska jag väcka alla andra!

Btw, snöstorm ute. Kul liv. Yeay. Då gör vi vågen på de!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0